poniedziałek, 13 listopada 2023
8 listopada podczas uroczystej Gali konkursu PR Wings Targi w Krakowie, członek Kraków Network otrzymały nagrodę główną w kategorii zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer za 25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie®.
Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najbardziej efektywnych, kreatywnych i innowacyjnych projektów z szeroko rozumianej komunikacji i public relations. O statuetkę w 11 kategoriach rywalizowały podmioty z całej Polski – firmy komercyjne i agencje zajmujące się komunikacją, urzędy oraz instytucje publiczne, NGO-sy i samorządy, a wyboru dokonało 61-osobowe jury tworzone przez najwyższej klasy ekspertów.
Jak można przeczytać na stronie organizatora Stowarzyszenia Agencji Public Relations – Kampanie nominowane w kategorii zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer dotyczą działań zmieniających raz na zawsze reguły gry, dotychczasowe schematy w sektorze/branży. W ramach niniejszej kategorii oceniane są projekty, które przyczyniły się do poważnej zmiany biznesowej, działania organizacji, jej pozycjonowania czy komunikacji z rynkiem.
– Nagrodę otrzymaliśmy w nowej dla nas kategorii, która jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby wystawców i zwiedzających zaproponowaliśmy całkiem nowy sposób komunikacji z rynkiem i nowy sposób komunikacji samych targów. Cieszymy się, że Jury doceniło naszą pracę! – zaznacza Prezes Targów w Krakowie, Grażyna Grabowska.
Projekty oceniane były w następujących obszarach: wyzwanie i analiza, strategia i idea, kreacja, taktyka, ewaluacja.
W 2023 roku Targi w Krakowie za działania komunikacyjne 25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie® otrzymały wyróżnienie w międzynarodowym konkursie UFI Marketing Award, konkursie Golden Arrow oraz nominację w konkursie Złote Spinacze (finał 8 grudnia).
Fot. Michał Dmitruk Production