Protokół KRAKÓW NETWORK wyróżniony w ICCA Best Marketing Award

czwartek, 28 października 2021

Protokół KRAKÓW NETWORK – wypracowana przez przedstawicieli krakowskiej branży MICE strategia działania w postpandemicznej rzeczywistości – zwycięzcą dwóch kategorii w prestiżowym konkursie ICCA Best Marketing Award 2021!

Wyniki głosowania grupy jurorów i wszystkich członków Stowarzyszenia ICCA z całego świata zostały ogłoszone 27 października, podczas ostatniego dnia 60. Kongresu ICCA odbywającego się w Kartagenie w Kolumbii.

– Protokół KRAKÓW NETWORK, który ogłosiliśmy w marcu 2021 roku, bez wątpienia zrewolucjonizował naszą branżę. W prace nad tym dokumentem zaangażowało się blisko 50 przedstawicieli lokalnej branży MICE, a ponad 180 firm i instytucji sygnowało zapisy i ustalenia wypracowane w trakcie trzymiesięcznych negocjacji. Wyróżnienie Protokołu KRAKÓW NETWORK w tak prestiżowym konkursie marketingowym to uhonorowanie naszych wysiłków i działań mających na celu promocję Krakowa jako destynacji elastycznej i świadomej zmian, zapoczątkowanych na przełomie 2020/2021 roku – mówi Izabela Błaszczyk, dyrektorka KBF – operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Best Marketing Award to nagroda przyznawana od 1997 roku przez członków stowarzyszenia z branży MICE za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. W tym roku zgłoszenia konkursowe były oceniane zgodnie z pięcioma kryteriami, określonymi przez organizatorów w następujący sposób: innovation and creativity, research and rationale, success in meeting the objectives, communication, return on investment. Wyróżniony w konkursie Protokół KRAKÓW NETWORK jest efektem pracy grupy KRAKÓW NETWOK, która powstała z inicjatywy KBF – operatora ICE Kraków.

To dla nas ogromne wyróżnienie, że członkowie ICCA – przedstawiciele branży eventowej z całego świata – docenili stworzony przez nas na początku 2021 roku Protokół KRAKÓW NETWORK i oddali na nas najwięcej głosów w dwóch kryteriach konkursowych: success in meeting the objectives oraz return on investment. Jak widać, nieszablonowe myślenie i szukanie rozwiązań w trudnych dla branży pandemicznych czasach zostało przez reprezentantów światowego przemysłu spotkań zauważone i docenione – komentuje Paula Fanderowska, zastępca dyrektora KBF ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Małgorzata Przygórska-Skowron – kierownik Kraków Convention Bureau, dodaje, że Kraków, podobnie jak wszystkie inne popularne turystyczne destynacje, ucierpiał przez pandemię. Mimo to nie zwolniliśmy tempa i dany nam czas wykorzystaliśmy na analizę zachodzących na świecie zmian i ich adaptację do naszego środowiska.

Stowarzyszenie ICCA, The International Congress and Convention Association, zostało założone w 1963 roku i jest jedynym stowarzyszeniem, do którego należą najwięksi gracze na rynku obsługi, wyspecjalizowanego transportu i organizowania międzynarodowych imprez kongresowych. Sieć ICCA to ponad 1195 podmiotów: usługodawców, firm i organizacji z 92 krajów świata. Członkowie ICCA spotykają się co roku na kongresie ICCA, który odbywa się w kolejnych krajach członkowskich. Do tej pory wydarzenie gościło w Kartagenie, Kaohsiung, Houston, Dubaju i Pradze, a w przyszłym roku członkowie ICCA na 61. Kongresie ICCA spotkają się w Krakowie – w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

Protokół KRAKÓW NETWORK został objęty honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej i Poland Convention Bureau.

Poprzedni wpis Następny wpis