piątek, 28 maja 2021
Kolejna akcja za nami!
Każdego dnia od blisko roku umacniamy się w przekonaniu, że siłą naszej branży jest współpraca ponad konkurencją. Świadczą o tym działania, które podejmują krakowscy przedstawiciele przemysłu spotkań działający w ramach grupy KRAKÓW NETWORK.
W ciągu minionych miesięcy członkowie tej biznesowej inicjatywy przeprowadzili trzy edukacyjne webinary, które zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie branżowym Amber Event Awards 2020, zrealizowali akcję wizerunkową #BETOGETHER oraz dwie inicjatywy CSR, stworzyli wspólnie m.in. dokument „Bezpieczeństwo eventów po pandemii”, a 23 marca b.r. zaprezentowali przełomowy „Protokół KRAKÓW NETWORK” – dokument zainspirowany „Protokołem z Kaohsiung” ICCA, będący odpowiedzią na światowe trendy w branży MICE i wstępem do strategii działania na lata 2021-2023.
W tworzenie Protokołu KRAKÓW NETWORK zaangażowanych było blisko 50 osób, a sygnowało go ponad 180 podmiotów, wśród, których znaleźli się przedstawiciele Miasta oraz krakowskich hoteli, restauracji, firm eventowych, obiektów konferencyjno-targowych, organizacji turystycznych, uczelni, PCO i DMC.
Teraz członkowie gremium KBF ponownie łączą siły w ramach akcji wizerunkowej „Jestem Sygnatariuszem” Protokołu KRAKÓW NETWORK, której celem jest symboliczne przedstawienie współpracy pomiędzy podmiotami, a także jak wiele osób i instytucji sygnuje wypracowany wspólnie dokument.
W akcji wzięło udział kilkadziesiąt podmiotów należących do inicjatywy KRAKÓW NETWORK – dziękujemy za Wasze zaangażowanie i zachęcamy do udostępniania!